Front Office Agent - Sheraton Diana Majestic Milan
Sheraton Hotels & ResortsTipologia Full-TimeTrasferimento? NTipo posizione Non-ManagementLavora da remoto? N Unendovi alla famiglia Sheraton, diventate membri della sua comunità globale.  Rappresentiamo un luogo di ritrovo e di connessione sin dal 1937.  Da Sheraton i dipendenti sviluppano un forte senso di appartenenza e questo avviene in più di 400 comunità in tutto il mondo. Diamo il benvenuto agli ospiti con esperienze coinvolgenti e un servizio premuroso.  Se siete dotati di spirito di squadra e vi sentite entusiasti di offrire agli ospiti esperienze emozionanti, vi invitiamo a scoprire la vostra prossima opportunità di lavoro da Sheraton. POSITION SUMMARY   Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices. Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension. Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest. May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.   Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals. Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors. Marriott International applica una politica di pari opportunità. Crediamo nel valore di una forza lavoro diversificata e promuoviamo una cultura inclusiva che mette le persone al primo posto. Ci impegniamo a non operare discriminazioni in base a qualsiasi caratteristica personale protetta dalla legge, come disabilità o condizione di veterano, o dalla normativa vigente.
Milan, Città Metropolitana di Milano, Italy
2 gg fa

Data di presentazione Jun 16, 2022

N. Posizione 22101062

Categoria la Posizione Rooms & Guest Services Operations

Sede Sheraton Diana Majestic Milan, Viale Piave, 42, Milan, Città Metropolitana di Milano, Italy VISUALIZZA SULLA MAPPA

Brand Sheraton Hotels & Resorts

Trasferimento? N

Tipo posizione Non-Management

Lavora da remoto? N

Unendovi alla famiglia Sheraton, diventate membri della sua comunità globale. Rappresentiamo un luogo di ritrovo e di connessione sin dal 1937.

Da Sheraton i dipendenti sviluppano un forte senso di appartenenza e questo avviene in più di 400 comunità in tutto il mondo.

Diamo il benvenuto agli ospiti con esperienze coinvolgenti e un servizio premuroso. Se siete dotati di spirito di squadra e vi sentite entusiasti di offrire agli ospiti esperienze emozionanti, vi invitiamo a scoprire la vostra prossima opportunità di lavoro da Sheraton.

POSITION SUMMARY

Answer, record, and process all guest requests, questions, or concerns via telephone, email, chat, and mobile communication devices.

Operate telephone switchboard, process guest requests for wake-up calls, and connecting and directing calls to the appropriate extension.

Receive, record, and relay messages accurately. Log all guest requests or issues into computer, contact appropriate individual or department (e.

g., Bellperson, Housekeeping), and follow up with guest to ensure their request has been resolved to their satisfaction. Provide information to guests about room features, property amenities, and local areas of interest.

May process room service orders, answer questions on menu selection and record transactions in point-of-sale system. Assist guests with accessing internet and guestroom entertainment.

  • Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information;
  • and protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards, anticipate and address guests’ service needs, assist individuals with disabilities, and thank guests with genuine appreciation.

    Speak with others using clear and professional language, and answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others, and support team to reach common goals.

    Comply with quality assurance expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats; stand, sit, or walk for an extended period of time or for an entire work shift.

    Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

    Marriott International applica una politica di pari opportunità. Crediamo nel valore di una forza lavoro diversificata e promuoviamo una cultura inclusiva che mette le persone al primo posto.

    Ci impegniamo a non operare discriminazioni in base a qualsiasi caratteristica personale protetta dalla legge, come disabilità o condizione di veterano, o dalla normativa vigente.

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